پهلو درد و مزمن کلیه بیماری های مرحله 3
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

پهلو درد و مزمن کلیه بیماری های مرحله 3

همه بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی 3 توسط درد پهلو و درد کلیه عذاب است، اما این علائم بر کیفیت زندگی برخی از بیماران و آشکار برخی از اختلالات زمینه ای. بنابراین، اگر شما مرحله 3 بیماری مزمن کلیه و درد پهلو، شما باید برای اولین بار از پیدا کردن علت مشکل شما.

بیماری مزمن کلیه است یک نام جهانی از پیشرفت بیماری کلیوی به آرامی و دشوار در نظر گرفته. بیماری کلیه پلی کیستیک تنها با یک نوع بیماری مزمن کلیه است که باعث یک سری از کیست پر از مایع در کلیه ها رشد می کنند، و نیز از علل شایع درد در سمت است. این علامت هنگامی رخ میدهد که کیست کلیه بزرگ تر از 3 سانتیمتر و یا پارگی است.

در برخی موارد، سنگ کلیه به عنوان یک عارضه مرحله 3 بیماری مزمن کلیه رخ می دهد. سپس، هنگامی که سنگ کلیه از طریق دستگاه ادراری حرکت می کند، درد در ناحیه کلیه می تواند بیماران عذاب زیادی.

در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، مایع اضافی، محصولات و مواد سمی زباله شروع به تجمع در بدن است که می تواند منجر به تعادل داخلی به معنای مختل شود. شکی نیست که این وضعیت می دهد باکتری ها و ویروس ها از این فرصت برای حمله به بدن، به خصوص دستگاه ادراری وجود دارد. همراه با توسعه عفونت های دستگاه ادراری، منطقه منطقهی دردناک تر می شود.

برای تمام بیماران مبتلا به بیماری مرحله 3 کلیه با درد پهلو، درد و رنج خود را به دلیل کاهش در عملکرد کلیه، بیشتر یا کمتر. در این وضعیت، درد پهلو و درد کسل کننده است.

در حال حاضر ما را روشن علل شایع درد پهلو برای بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه. بعد ما باید انجام دهیم این است را یک درمان موثر برای کنترل این مشکل است. برای مثال، اگر به علت بزرگ شدن کیست های کلیوی، طب میکرو چینی Osmotherapy پیشنهاد می شود برای کاهش کیست های کلیوی، حفاظت از ترمیم بافت و کلیه آسیب باقی مانده اما نه سلول های کلیوی مرده کار می کنند.

علل مختلف نیاز به درمان متفاوت است. که برای تعیین درمان برای شما مفید است، ما باید به یک درک دقیق از بیماری شان. شما می توانید ایمیل بیماری kidney-support@hotmail.com.





:: برچسب‌ها: بیماری کلیوی مزمن، پهلو درد، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: